close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קורס עיצוב גרפי – מדוע רצוי ללמוד באופן מסודר ולא דרך האינטרנט

מערכת שורשטז ניסן, תשפד24/04/2024

כשמסיימים ללמוד במסגרת מוסד רציני ומוכר, מקבלים תעודה שיכולה לעזור במציאת עבודה לאחר מכן. הרבה יותר קל למצוא עבודה כשיש תעודה ממקום מוכר מאשר אם מציגים תעודה שקיבלנו בסיום קורס לא מוכר

תגיות:

אחד השינויים המשמעותיים שיצר עולם האינטרנט עם השנים, בפרט בעשור האחרון, הוא המעבר של קורסים ולימודים לעולם הדיגיטל. נדמה שהיום אין דבר שאי אפשר ללמוד ברשת. אם רוצים ללמוד תחום מסוים, סביר להניח שאם נחפש מספיק זמן נוכל למצוא קורסים המועברים אונליין על ידי אנשי מקצוע. קורסים אלו מועברים בעזרת סרטונים וטקסטים, ניתן להוריד אותם למחשב

וללמוד אותם מתי שרוצים או ללמוד אותם בזמן אמת.

ישנם מקרים בהם זה לא מספיק ללמוד את התחום דרך אתר אינטרנט. לא רק שזה לא מספיק, זה יכול אפילו לפגוע ביכולות המקצועיות שלנו. שכן, אנחנו צריכים לשבת בכיתה עם מרצה וללמוד באופן מסודר את המקצוע. אפשר שאתר אינטרנט של המוסד אליו נרשמנו או באופן ספציפי של הכיתה בה אנחנו לומדים, יעזור לנו בעת תקופת הלימודים אבל הוא לא יכול להוות תחליף ללימודים מסודרים בכיתה.

דוגמא לכך הוא קורס עיצוב גרפי. ישנם לא מעט אנשי מקצוע ברמות שונות המעבירים קורסים בתחום זה באינטרנט. אך אם רוצים להיות מעצבים גרפיים מקצועיים ואיכותיים, אזי מוטב ללמוד במוסד רציני ויסודי. מוסד שיכול לספק לנו תוכנית לימודים מלאה, מרצים בעלי ניסיון וידע שיכולים לעזור לנו ולספק לנו את הכלים הרלוונטיים, וכמובן על המוסד לספק את כל התנאים בשביל שנוכל ללמוד בצורה מסודרת ולהפיק תועלת מחומר הלימודים.

מה נותן לנו קורס עיצוב גרפי פרונטאלי, שלא נקבל בקורס אונליין?
קורס עיצוב גרפי פרונטאלי בכיתה, מאפשר לנו, בראש ובראשונה, להבין את החומר בצורה הרבה יותר ברורה. אנחנו יושבים מול המרצה, מקשיבים להרצאה שלו, יכולים לעלות שאלות, לראות דוגמאות, לנסות בעצמנו. אלה דברים שאי אפשר ללמוד רק מקריאת טקסטים או דרך סרטונים ברשת. צריך לנסות את הדברים באופן אמיתי, ממשי, בעצמנו.

מעבר לכך, קורס עיצוב גרפי פרונטאלי יכול לעזור לנו מאחר והוא כולל פרויקטים שאנחנו צריכים לבצע במהלך תקופת הלימודים. פרויקטים אלו ניתן לעשות אך ורק עם עזרה ישירה של מורים ומרצים, וכן אנחנו יכולים לבצע את התהליך באופן קבוצתי עם תלמידים אחרים. אלו דברים שאי אפשר בהכרח לבצע לבד.

נקודה נוספת שצריך לקחת בחשבון, הרבה פעמים מתוך הקורס אפשר לצאת לקורסים אחרים. לדוגמא, אנחנו יכולים להשתלב במסגרת קורס פוטושופ או קורסים אחרים שנלמדים תחת לימודי עיצוב גרפי. כך אנחנו מרחיבים את הידע שלנו בנושא ורוכשים ניסיון בכלים נוספים. אלו דברים שיכולים לעזור לנו בהמשך הדרך.

עוד נקודה שצריך לקחת בחשבון, כשמסיימים ללמוד במסגרת מוסד רציני ומוכר, מקבלים תעודה שיכולה לעזור במציאת עבודה לאחר מכן. הרבה יותר קל למצוא עבודה כשיש תעודה ממקום מוכר מאשר אם מציגים תעודה שקיבלנו בסיום קורס לא מוכר שעשינו דרך האינטרנט.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה